Friday 10 June 2011

you can't always get what you want

*ahha, rasa dah lama sgt tak tulis entry baru kat my blog ni. nak kata busy sgt pun, takde la. spend my whole time at home. most part of it. haha.*

ehm actually entry ni sebenarnye specially dedicated to seorang makcik yg bernama RAJA AZMATUL AMIRAH. err betul kan aku eja nama kau ni. haha. kalo salah ampun kan patik ye. hehe.
makcik ni dah buat aku terharu sepanjang malam sebab ke-jealous-an nye yg mengakibatkan dia tulis entry khas ntuk aku kat blog dia. tak paham? HAHA.

ni aku bgtau sikit. ingat tak dulu aku penah tulis entry pasal gi interview kat USMKK kelate dengan SHAH OZAIR? haaaa pasal tu laa. syukur ALHAMDULILLAH aku berjaya dapat offer situ. same goes to SHAH OZAIR. tp dia dapat medic. aku dapat dentistry. HEHE okay je tu. bersyukur sangat. and guess what? aku accept je offer dah terang-terang depan mata. orang kata rezeki jgn ditolak kan. em actually ada banyak suara-suara halus kat kepala otak ni saying that "hey, just wait for UPU lah, tak ke mana pun USM tuu''. haha lebih kurang camtu laa. tp lepas aku fikir very deeply about this, I accepted je the offer. bukan senang bebb nak dapat situ. ada org siap nangis2 lg tak dapat. haishh ntah laaa. tp betul jugak. sebab menurut cik RAJA AZMATUL kita, kawan dia 4 flat for the whole semester pun tak dapat offer tu. ni pulak aku yg tak 4 flat tetiba dapat. soooo, aku pun rasa bertuah sangat and aku fikir ni lah rezeki Allah nak bagi. at last, aku memang decide nak pilih USM ni. hehe.

btw cik RAJA AZMATUL, terima kasih ye, nasihat anda sangat membantu. lagi-lagi aku dengan baik hati dan pemurahnye save-kan tempat untuk kau kat UKM tuu, hehehe. moga-moga hang dapat lah ke sana. sebab aku ni kalo boleh memang nak gi UKM tu pun. tp takpelaa. cehhh, macam berkorban apa pulak kan. haha.

haaaa, nahhh ni dah ada satu entry khas untuk kau! cepat terharu dan menangis pulakkk. hehe. ok dah. merepek banyak sgt ni.
err nak upload gamba aku ngn raja tp tak dapat lak. apsal ntah. sengal. adoiiiii -..-


okay lah guys. bai bai for now :D

No comments:

Post a Comment