Friday 15 July 2011

memories ep 1

assalamualaikum & selamat sejahtera semua.
alright tetiba jee terasa nak buat entry psal memories lama-lama. tu lah sebab berepisod ni haaa. HAHA.
okay, start dengan mmperkenalkan bebudak praktikum H1P8 yg tersangat lah awesome !

gambar2 ni semua masa awal sem dulu. so no wonder lah semua org nampak innocence jeee. termasok lah aku -.-

yasmin syahira PEACE YAWW !

makcik kelate nii, nadia

si Amirah Malek

sofia the pinky lover, haha.

asyikin MAC, mcD mungkin. haha.

ina zulaika *amali bio* haha

kak aiezah arene. sedap nama anda. HAHA

namanya afifah. ohh peace !

maaf lerr haikal izat wehh. nak bg fair, aku upload jgk gamba kau nih, HAHA

azrul arif yg tersangat peramah, haha.

senyum sokmo qiera azmi ! haha.

ini lah die ketua prak aku. izzat abdullah bakri. macam baik jee muka kan? haha.

dan aku, kenapa peace jugak? HAHA.

fyza fyzooo nama glamour kau. haha.

nampak gayanya. cik efarizan ni, haha.

nasyitah si munsyi bahasa ! haha.

suzarima maintain jeee

ezzati, org selalu carik pasal dgn aku ngn haikal. haha.

natrah pekerja KLCC. hahaha.

opah yg penyayang, haha maaf hayati !

sakinah yg takut dgn haikal. HAAHAHA

ainil si banyak mulut. HAHAHA.


haaaaa, itu lah kesemuanya. nak cerita satu satu pasal each of them memang lah tak sempat. tp yg pasti mereka semua ni sgt lah best.

p/s : maaf ye kalau aku upload gambar lama niiii. muka cam apa je. tp fair lah sebab aku upload semua. HAHAHA.

- END OF EPISODE 1 -

No comments:

Post a Comment